19 april is het weer zo ver. - Reisverslag uit Oss, Nederland van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu 19 april is het weer zo ver. - Reisverslag uit Oss, Nederland van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu

19 april is het weer zo ver.

Door: Dorly en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Dorly en Eddy

31 Maart 2011 | Nederland, Oss

Ja, nog maar zo'n 2,5 week en dan gaan wij weer. Op naar Bali, waar wij een week of 3 vakantie gaan vieren. Dan hopen wij een beetje uitgerust te zijn om aan de trip naar Lombok, Flores en al die andere kleine eilandjes te beginnen. Als wij dan zo'n 2 maandjes op weg zijn steken wij over naar Borneo waar wij van plan zijn om de Orang Utan te gaan bezoeken. Dan naar Sulawezi totdat wij naar China moeten om daar in oktober te gaan beginnen in het guesthouse The Giggling Tree in Yángshuò. Wij zullen daar een 6 tot 8 maanden gaan werken en dan willen wij natuurlijk ook nog China bereizen. Nepal zou ook nog leuk zijn. In Thailand wil Dorly ook nog graag even naar de tandarts. Maar Japan zullen wij maar van ons lijstje schrappen. Tja, weer een hoop plannen, als je wilt weten hoe het werkelijk gaat lopen moet je ons maar via deze site volgen.

• 01 April 2011 - 07:51

Örjan (collega :-)):

Hoi Eddy,

Mooie vooruitzichten voor jullie beiden! Geniet er van en heel veel plezier en succes!

groeten uit Den Bosch !!

• 01 April 2011 - 08:15

Edith:

Een prachtige reis toegewenst, ik ben uiterarad weer erg benieuwd naar jullie leuke verhalen en foto's! GENIET ervan !

• 04 April 2011 - 11:11

Travel Clinic Oss:

Een hele mooie reis wens toegewenst. Veel plezier. Ik ga jullie zeker volgen!
    Groeten Jolanda

• 18 April 2011 - 18:21

Hans Brands:

Ik wil jullie een goede reis toewensen en uiteraard hoop ik jullie ook weer heelhuids terug te zien.
    Als het even meezit zie ik jullie in oktober in China.
    Veel succes en doe de Orang Utangs in Borneo maar de groeten.

• 01 Mei 2011 - 14:02

Jaap Kraaijenoord :

wens jullie een prettige vakantie
    groetjes uit zandvoort