Nieuw avontuur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Dorly en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Dorly en Eddy

08 November 2016 | Nederland, Nederland

Morgen is het weer zo ver, dan vertrekken wij richting Panama. Een nieuw avontuur in Centraal Amerika.
We gaan eerst Panama city onveilig maken om vervolgens de rest van Panama te gaan ontdekken. Van Panama via Costa Rica naar Nicaragua, waar wij waarschijnlijk de feestdagen doorbrengen. In het nieuwe jaar gaan wij de Maya cultuur in Honduras, Belize en Mexico bekijken. Wij eindigen onze reis in Guatemala, maar zo ver is het nog lang niet. Wij hebben er zin in en houden jullie via deze weg op de hoogte.

• 08 November 2016 - 21:37

Wietske:

Ooooh Dorly, wat leuk om weer van je te horen! Heel veel plezier gewenst en ik kijk uit naar de reisverslagen.

• 09 November 2016 - 07:12

Edith:

E N J O Y!!!!

Kijk nu al uit naar de heerlijke verhalen én prachtige foto's!!! Wat een fantastisch vooruitzicht voor jullie weer!!!

• 09 November 2016 - 07:56

Martin Schellekens:

Hoi Eddy en Dorly,

Veel plezier op jullie wereldreis, hoe was het op de camping in italie?
    super dat jullie je dromen waar maken waar andere mensen alleen van dromen, jullie doen het gewoon.

Groeten

Martin

• 09 November 2016 - 08:02

Hans Brands:

Goede reis en heel veel plezier. Let goed op jezelf. Probeer ook een beetje uit te rusten na dat harde werken in Italie.

gr. Hans en Marian

• 09 November 2016 - 11:01

Marcia En Paul:

Wat goed te horen, dat het nu tijd is om te vertrekken en te gaan genieten van de mooie landen die jullie gaan bezoeken. Wij hopen, dat jullie goed uitgerust zijn en ontspannen. Wij wensen jullie veel reis plezier en pas goed op elkaar. Nog bedankt voor de gezellige avonden die we met elkaar hebben beleefd.
    Groetjes, Marcia en Paul

• 09 November 2016 - 13:47

Annelies Brands:

Hoi Ed en Dorly heel veel reisplezier in Panama lekker genieten weer van jullie passie.
    Wij zullen weer lekker mee genieten, ( maar dan vanuit onze luie stoel) van jullie mooie reis avonturen.
    Goeie reis Theo en Annelies

• 09 November 2016 - 15:00

Piet Beerens:

Behouden reis en heel veel moois gewenst. Groetjes.

• 09 November 2016 - 23:32

Jan Van Orsouw En Annelies:

goede reis en veel plezier en weer gezond terug groetjes

• 25 November 2016 - 11:51

Marcia En Paul:

Hi Dorly en Eddy, Hoe gaat het met jullie? Op tv zag ik dat het weer niet goed is in jullie omgeving. Goed oppassen hoor met al dat water. Verder veel reis plezier gewenst en gezond blijven. Groetjes van ons, Marcia en Paul