Rio ....de Janeiro.... Rio oooooooooo - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu Rio ....de Janeiro.... Rio oooooooooo - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu

Rio ....de Janeiro.... Rio oooooooooo

Door: Dorly en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Dorly en Eddy

10 Juni 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Oooooooo riep Dorly toen ze van de ramp naar beneden rende en vervolgens over Rio vloog. Ed was natuurlijk stoer en gaf geen kick. Het was machtig mooi om te hanggliden boven Rio de Janeiro, een geweldige locatie om dit te doen. Rio is van de lucht uit op zijn mooist. Een miljoenen stad gelegen tussen de bergen en de zee. De stranden liggen gewoon in de stad!! apart hoor!! En de bulten (bergen) zijn voorzien van specifieke kenmerken, zo ook de Christ. We hebben ons goed vermaakt in Rio, we zaten welliswaar niet op de beste locatie, het was er nogal zwart en vol gure types. Maar we hebben het overleeft, net als de ghetto (favela) waar we een kijkje zijn gaan nemen. Mannen met wapens en walkie-talkies (NIET FOTOGRAFEREN) die door de smalle gangen tussen de krotten door liepen en wij ook... Maar al met al erg indrukwekkend zo'n buurt, er wordt toch gemiddeld 3 miljoen omgezet per maand aan drugs. Verder lekker op het strand Copacabana natuurlijk gelegen Ed heeft zich niet verveeld (zie de foto's).
En nu terug naar Nederland, 11 uur vliegen, tikken voor ons na de busreizen!!!

• 11 Juni 2008 - 17:26

Anita En Piet:

Hoi Dorly en Eddy
    wij werden al een beetje misselijk bij alleen maar het kijken van het videoclipje. Jullie zijn echt stoer!
    En als ik dit schrijf zijn jullie er al, of in ieder geval een heel eind op weg naar Nederland, Welcome Back!
    en tot gauw
    Anita en Piet

• 14 Juni 2008 - 18:10

Edith:

Welkom "terug" in Nederland... thuis zal ik niet zeggem want als we alles zo lezen, dan is de wereld wel écht jullie thuis, dus :vooral genieten van jullie verhalen.
    Geniet weer even van de polder, de buien, het gekneuter .... groetjes Edith