Een heel fijn kerstfeest - Reisverslag uit Yangshuo, China van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu Een heel fijn kerstfeest - Reisverslag uit Yangshuo, China van Dorly en Eddy Dijksterhuis en Brands - WaarBenJij.nu

Een heel fijn kerstfeest

Door: Dorly en Eddy

Blijf op de hoogte en volg Dorly en Eddy

25 December 2011 | China, Yangshuo

Wij wensen iedereen langs deze weg een heel fijn kerstfeest en alvast een goed uiteinde.
Heb medelijden met de mensen in de horeca!!! Wij weten nu wat dat betekent HAHA......

• 25 December 2011 - 09:11

Sander En De Family:

hee aspirant loempiavouwers, natuurlijk ook van onze kant van de aardbol ook fijne dagen toegewenst en alvast de allerbeste wensen voor 2012. Gr Leaticia, Marit, Leonie en Sander.

• 25 December 2011 - 10:40

Anita En Piet:

Fijn kerstfeest! By the way we hebben een Mahjong spel aangeschaft (niet goedkoop) en de Nederlandse vertaling van de spelregels in huis. Helemaal leuk! We kunnen dus aan de slag.

Groeten en geniet ervan
    Anita en Piet

• 25 December 2011 - 12:53

Marian En Hans:

Ook voor jullie een gezellig kerstfeest en een goed uiteinde.
    Dat jullie maar lekkel Chinees mogen eten!
    Dorly ziet er al echt Chinees uit, nu Ed nog!
    Binnenkort maken we een afspraak om te skypen ok?

Groetjes.

• 26 December 2011 - 07:39

Wietske:

voor jullie, wat laat, ook een heel fijne kerst gewenst. ziet er gezellig uit.

• 26 December 2011 - 14:14

Marjolein En Frank:

Hallo Maten voor jullie ook een plezierig werkende Kerst en een super 2012 !!!
    Weer eens wat anders zo'n Chinees Kerstfeestje !!!
    Smakelijk eten ook al is het geen kalkoen geworden.

Groetjes,
    Marjolein en Frank

• 27 December 2011 - 16:23

Ellen Hageman:

Hoi Dorly en Ed!!!
    Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een leuke kerst gehad? Veel vakantie gangers in het verre China? Wij wensen jullie een hele gezellige oudejaarsavond met veel gezelige mensen en veel chinees vuurwerk!!!
    Jullie foto's zijn prachtig, wat een omgeving!
    Voor 2012 wensen wij jullie alle goeds en een hele goede gezondheid!
    Heel veel liefs van Hans en Ellen en wie weet tot ziens ergens op de wereld!!! ;-)
    xxxxx

• 27 December 2011 - 23:55

Eugene Nicolle Tycho:

Nín ho Globetrotters, hoe gaat ie?
    Als ik de foto`s zo bekijk geloof ik dat het wel uit te houden is daar, toch?

Veel gezondheid en geluk voor 2012 toegewenst van Eugene, Nicolle en Tycho

• 28 December 2011 - 10:25

Joes & Willeke:

Hi Dorly en Ed heb jullie reisverslagen gevonden, man wat gaaf, ge het ok gen rust in ouw kont he !
    maar alle gekheid op een stokkie, vermaak je jezelf een beetje daar in China...zo te zien wel, leuk om jullie op de foto te zien geen spat verandert ! Heel anders dan het runnen van een callcenter ofzo. Draag je geen wit meer in de zomer ?

HEEEEEELE Hartelijke groeten van Joes en Willeke, kom bij ons logeren wanneer je terug bent lijkt ons wel leuk je lach weer eens te horen.

• 30 December 2011 - 23:54

Theo En Annelies :

Hallo kleine broer, een goed uiteinde en een gezond en gelukkig 2012/4709 volgens de chinezen.
    Ze zitten nu in de jaren van het Hai. Wij eten dat liever.
    Doen jullie ook nog mee aan de chineese rituelen zoals de afbeelding van de keukengod verbranden?
    Of een leeuwen- of drakendans. Dorly ziet er al behoorlijk chinees uit daar bij die gezellige kerstboom. Zie en spreek je binnenkort wel weer op skype.

De groeten.

• 18 Januari 2012 - 17:47

Mloes & Daan:

Hee Chineesjes!

Hoe was het kerstdiner? Geslaagd?? Nu klaarmaken voor het Chinese nieuw jaar...kunnen jullie nog even weg of?? We zullen t Chinees nieuwjaar in Singapore vieren. Nu zitten we echter onverwacht een paar dagen thuis vanwege het overlijden van mijn oma, zaterdag weer terug naar Singapore!

Geniet nog van jullie tijd! xx